Hallå igen igen


Helgen var lång, började i torsdags, och alldeles fantastiskt fin. Bilder finns på Facebook, orkar inte lägga ut här. Tror jag. Det kanske kommer nån gång. Jag försöker vara lite mindre vid datorn och då blir bloggen lite lidande. Idag var iallafall en väldigt aktiv dag. Vi gick till öppna förskolan, hör och häpna, och var där en lång stund. Set var extremt okoncentrerad vid sångstunden och ville mest kolla i böckerna istället för att sjunga. Annars gillade han bilarna mycket. Och plastdjuren. På eftermiddagen såg jag att jag hade fått tillbaka på skatten så det firade jag med ett par kalasbrallor till Set samt italiensk glass till mig och Erik på Drottningtorget. GOTT. På kvällen gav jag mig ut och sprang en runda i pilis. Set är inne i nån fas tror jag för han vaknar hela tiden på natten och kan inte somna om. Sjukt jobbigt. Jag är dödens trött. Kaffepannan går het. Tur för honom att han är världens sötaste bebis, det gör det lite mer ok. Imorgon ska det regna igen så då blir det biblioteksutflykt. Kanske Kirsebergs?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits