Extra mycket sol

Jag erkänner. Anledningen till varför vi kom ut innan klockan ens var halv tolv idag var på grund av den smärre bajskatastrofen som skedde 9.15. Set hade inte lassat på flera dagar men i morse såg jag att det var dags. Tog fram pottan och han sket som aldrig förr. När han var klar lade jag honom på golvet för att hämta en ny blöja. Turligt nog lade jag honom på den gamla - som bara var lite kissig. På väg till den nya blöjan hörde jag hur Murre satte sig för att skita i badkaret. Skyndade men kom för sent. Sanerade och spolade rent. Hämtade en ny blöja till Set och återvände till barnet. Framme såg jag att han hade skitit nästan lika mycket till och det var ETT UNDER att det inte hade runnit ut på mattan. Det var löst, serni. Här blev situationen för mycket för mig att hantera så Erik var tvungen att inkallas. Det var, så att säga, "bajs överallt".

 

Iallafall var det en solig dag så vi brögg kaffe och gingo till parken där detsamma inmundigades. Förbannat fint. Imorgon ska jag klippa mig. Tjohej. Vill egentligen färga håret men det är för dyrt. Sen ska vi på tandinformation för Sets räkning. Idag har han förresten fått sin tredje tand. Uppe till höger, en framtand. Thaaaats it.


Kommentarer:
Postat av: jennie

Vad glad jag blir varje gång du uppdaterar!

2010-03-16 @ 19:10:32
Postat av: erika

vad glad jag blir för kommentarer!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits