fri lek

Idag blåste det så himla mycket så när Kristin skulle sticka gick vi andra hem till oss och lät småttingarna bada  badkar tillsammans. Kanonkul!

 

Jag har börjat läsa en blogg, det var någon månad sedan, som jag blir mer och mer både besatt och förundrad över. Det är en tjej som skriver om sig själv, sin kille, deras ettåring samt ungen i magen. Och ALLT är antingen perfekt eller underbart. Hon lite personifierar STÅKKHÅLMAREN jag skrev om häromdan. De har en ursnygg lägenhet som alltid är städad, deras unge är alltid glad och ren, deras relation verkar bara vara heeelt perfekt och hon är dessutom supersmal och snygg trots att hon är halvägs gravid. Alltså: det måste väl vara så att hon väljer ut godbitarna bara? De måste väl bråka någon gång? Och framförallt: hur fanken får de plats med all mat PLUS tidningar på det pyttelilla köksbordet utan att antingen ungen river ner allting eller att de blir ovänner?? Hade ALDRIG kunnat hända här. Men ändå, jag kan inte sluta läsa och jag känner att jag älskar både henne, hennes kille och deras barn. Plus att jag själv genast vill ha ett till barn. Läs den här.


Kommentarer:
Postat av: Eleganten på 22C

Att glo på bilder på gravida kändisar och va paret äter och visa att deras unge faktiskt kan slänga tallrikar i golvet, men att föräldrarna inkluderar (arrangerar)ungen i städningen känns för en barnlös gubbjävel som mig helt jävla oväsentligt. Däremot blir jag lika glad varje gång jag läser det du skriver om er och Settan!

2010-03-31 @ 00:36:07
Postat av: Saidfride

Nice site, Keep it up


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits