mata fåglar




Min mage har varit på svaj de senaste dagarna så jag har inte vågat mig på några extravaganser. Igår tog vi tex bara en liten promenad till parken. Vi hade bröd med oss som vi matade fåglarna med. Har aldrig gjort det innan, när vi var små matade vi alltid fåren med det överblivna brödet. Och det fanns inte direkt någon park med änder i Edenryd för den delen. Nå. Erik tyckte det var roligast för han matade. Jag frös men fotade så även jag hade ganska kul. Set tyckte det var tråååkigt. Han satt bara i vagnen och såg butter ut. Efter en stund började han skrika. Alltså hallå, jag trodde att barn gillade sådana aktiviteter. För att göra honom varm och glad pausade vi på konsthallen, fast där var vi tvungna att spänna fast honom i vagnen för att han inte skulle rymma så då blev han sur för det. Dessutom var han förstoppad, förstod vi efter kvällens tömning. Det var helt enkelt inte Sets dag. Jag hade den bästa dagen för jag kunde knäppa min jacka efter ett år av för tjock mage. WIN.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits