Familj

Kolla, en familjebild! Finns inte för många av den varan. Ganska fina va?

 

Vi hade konsert igår, världens längsta dag. Det blev jättebra. Synd att ni missade det ni som gjorde det. Stod upp ungefär hela dagen så när vi kom hem igen var mina ben som två trästockar. Känner mig inte helt återhämtad ännu. Försökte bota dem med två timmars promenad på Ärtholmen med Marika och Martina idag men hela kroppen är fortfarande en stor trötthet. Nu har Set börjat hosta igen. Jag hade en liten plan om att dra hem till Edenryd i veckan men frågan är om jag vågar, så sjuka som de blev senast Set hostade lite - päronen.

 

Nu kör vi lite efterlysning här. Vi ska alltså cykla på Bornholm 1-4 juli och behöver således låna cykelväskor. Finns det någon som har och vill låna ut eller någon som vet var man kan få tag på sådana billigt? Så behöver vi också ett tält eftersom det vi hade senast möglade. Ja, det var vårt fel. Ja, vi ska köpa ett nytt när vi får råd. No worries. Vi kunde inte hjälpa att det var den regnigaste sommaren i mannaminne och att vi bara ville förtränga tältandet efteråt så att vi glömde packa upp och torka det. Sånt som händer! Eh. He.

 

Imorgon ska vi passa sillen. Det är alltså en hund. Ingen fisk. Hejdå.


Kommentarer:
Postat av: kari

Ja, det är ju ok om ni lånar min cykelvagn. Men nåde er om den kommer tillbaka möglig.

2010-06-01 @ 08:10:26
Postat av: sus

jag tror att vi har en liten ynklig cykelväska kvar efter flytten men ni får hjälpa till att röja garaget så att vi hittar den!

2010-06-01 @ 21:33:05
Postat av: Clary

Jag vet inte längre vad som finns på vinden men jag säger som Sus...ni får hjälpa till att röja. Jag har flera cykelväskor,nåt stormkök och en hel den annat men det har inte alls med cyklande att göra.

Ja det är en fin familjebild och synd att jag missade konserten.Set får gärna komma hem och hosta på mig.Kanske har jag byggt uppnåt försvar mot giftiga barnbarn.

2010-06-02 @ 11:00:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits