Kvällsmat

Vi gjorde ju sushi igår. Åt upp resterna (tio bitar var) idag vid femtiden. Sen gick jag och övade med min kör vid sju och när jag kom hem vid halv tio satt Erik och spelade ett nytt cowboytvspel och fattade inte att tiden hade gått eller att man kunde vara hungrig men JAG SVÄLTER IHJÄL! (Det är alltså Erik som lagar mat i detta hem, om någon missat det). Klockan är nu elva och jag får äta två tradiga mackejävlar. Men ärligt talat är det helt ok. Kolla bara in världens snyggaste bricka som de ligger på liksom. Annars har vi suttit länge vid plurran i Folkets park idag. Bästa hänget för småbarnsföräldrar på sommaren alltså. Vill ni ses i sommar så möts vi där för vi lär sitta där i princip alla soliga dagar från och med nu. Häpp!


Kommentarer:
Postat av: Erika H

Är det lingongrov?!!! Gud vad jag saknar lingongrova...

2010-05-21 @ 06:42:42
Postat av: mamo

när ni blir rika ska ni definitivt satsa på att skaffa en bättre osthyvel

2010-05-21 @ 10:16:45
Postat av: erika

haha de vi har ÄR bra, det är osten som är smölig!



Eriny (som du hette på högstadiet eller i nån kod eller mail eller hur det nu var): japp, lingongrova it is. Är egentligen sjukt trött på det men nu har jag ätit bara knäcke i några månader så det var lite gott trots allt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits