slut på det roliga

Tröttheten. Igår åkte jag till Malmö ensam och lämnade Set och Erik i Simrishamn. För första gången på ett år och 5 månader skulle jag få sova en hel natt. Det började bra. Kari och Henny var här men vi gick och lade oss tidigt, jag släckte nog kl 00. Sen tog det väl säkert en timme innan jag vaknade första gången. Jag har sällan varit MER vaken en natt, thanks to Murre. A.k.a "Den brinnande jävulen". Fan ta hans skrapande på sovrumsdörren och fan ta hans intelligenta hjärna som vet preciiiis hur man får sin vilja fram och fan ta hans stora stora mage som blir så hungrig mitt i natten. Miss i nassen. GAAAAH.

Meningen var att jag skulle få sova.

Istället har jag gått runt som en levande död hela dagen.

Svinatrött.

FAIL.

Dubbelfail.

:c

Det blev inte bättre av att vi lämnade tillbaka lånebilen efter tre fantastiska körveckor. Idag var tiden ute och bilen var tillbakalämnad kl 13. För att trösta oss gick jag och mitt sötaste lilla barn (tänker mig att lillen i magen är ganska ful ännu så länge) till skogen i Pildammsparken med spade och hink och så satt vi där under ett träd på blöta blad och grävde och grävde och grävde. Det såg nog konstigt ut för de som gick förbi men det var ovanligt trevligt. Bättre än sandlådor i lekparker helt klart. Godare lukt och finare omgivning. Dagens tips, alltså.

Nä nu lägger jag mig. Ingen bild tänker jag lägga upp heller för den delen. *ORKA*.

:c


Kommentarer:
Postat av: kari

Lustigt att jag sov ovanligt bra den natten.

2010-10-25 @ 19:28:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits