så åkte vi till BABYLAND

Världens sötaste tandborstningspojke


Jag och lillskvätting åkte alltså buss till Svågertorp och gick på Babyland. Där kallar alla varandra för... BABY! Ok slut på Stefan Sundströmreferenser nu. Köpte en ny nätkasse till vagnen då den vi har kasar ner och släpar i marken ungefär jämt. Och en MUGHOLDER! Wohooo. Tog en fulvariant som jag säkert kommer börja hata snart för att den är i vägen, men den rymmer iallafall två koppar. Samt annat skräp och bös. Sen köpte jag vantar och sen lite tyggrejer på Stoff och Stil och sen lunchade vi på Ikea, just som vi skulle. Mycket trevligt. Gjorde av med liite för mycket pengar men jag tänkte att vi kunde skippa badhuset imorgon för att låta udda vara jämnt. Eller vad man säger. Mest för att det är sportlov och det säkert kommer vara massa störiga ungar och hålla på i bassängen. Det får bli bibblan eller nåt istället. Kanske promenad med nya vantar samt två koppar kaffe?

I natt vaknade jag helt plötsligt och mådde illa. Började tro att jag skulle behöva gå upp och kräka men det var nog bara hjärnan som blev skraj. Somnade om efter ett tag, men då drömde jag att jag var på ultraljud och att fröknen kallade in en doktor som sa att de inte hittade något hjärtljud på barnet. Det var alltså dött. När jag vaknade var jag sketaskraj och var tvungen att buffa och puffa för att den skulle röra sig vilket den också gjorde efter en stund, låg väl och sov i grodan ro liksom. Märkligt ändå, himla katastrofdröm. Sånt sysslar inte jag med.

Nu tänker jag ta en dusch. Ajöken.

Kommentarer:
Postat av: Erika H

Läskigt med mardrömmar. Konstigt nog har jag inte haft en enda bebisdröm sedan jag blev gravid, trodde att de skulle komma var och varannan natt.



Lägg upp en bild på dubbelmugghållaren! Du får recensera hur det går med den...

2011-02-23 @ 15:23:28
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits