+3

Idag var det regn och kallt. Vi var alldeles ensamma i lekparken. Gick ut mest för att få testa det nya regnstället jag köpt på Tradera till Set. Inklusive sydväst! Det funkade finfint. Sen blev dagen sådär. När jag skulle söva honom i selen efter lunch bet han mig i ryggen så jag blev förbannad och skällde. Sen när han vaknade efter sovet skulle jag vara snäll och hittepåig och tog fram pärlorna för att göra ett armband. Det sa han att han ville ha. Eller, pekade på armen och visade det iallafall. Så skulle jag bara hämta en sax och på en sekund hade han vält ut alla pärlorna över bordet och golvet. Då blev jag förbannad igen och det blev inget armband. Istället fick jag krypa runt och leta pärlor i lång stund, Set mest strödde runt dem - flinandes. Grr. Värst av allt var att hissen var trasig så det blev ett jävla kånkande igen. Alltid går den sönder just när vi har handlat. Set var iallafall jätteduktig och orkade gå själv fyra våningar upp. Sen fick jag bära honom sista.

 

Imorgon är det dags att besöka förskolan Äpplet! Vi är oerhört peppade, Erik har till och med tagit ledigt från jobbet på förmiddagen för att få vara med. Dessutom tycker jag att jag börjar få lite förvärkar nu så nån gång om en två veckor sådär booorde ungen födas. Spännande tider på gång alltså!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits