BF, eller saker man kan göra istället för att föda barn

Vara en ståtlig katt i ett klätterträd...


...men inte berätta att man var för fet för att komma upp utan hjälp.


Boa genom att putsa fönster för första gången på några år. Obs jag putsade tre rutor först. Jag kan med.


Tycka det är skitroligt när föräldrarna städar så till den milda grad att man måste skrika det glada vårskriket ut över gården när fönstret är vidöppet. Sen filosofera lite i solnedgången.

Och så kan man gå till MVC och konstatera att man har en konstig bebis som inte kan ligga ordentligt i magen. Hon fattar fortfarande inte vad som är upp eller ner. Jag börjar tro att barnet har en halv siamesisk tvilling på rumpan.

Och så kan man kolla på En unge i minuten och få ångestsammandragningar i magen. Jösses, vad har jag gett mig in på?!

Och så kan man vinna 50 spänn på måndagstriss! Woho!

Och så kan man sticka pöttesmå raggsockor i väntan på nåt gott.

Och så kan man dricka en kopp kaffe och hålla käft. Det gör jag nu. Ajö.

Kommentarer:
Postat av: elisabet

Haha, roligt!

Idag händer det nog...

2011-03-29 @ 09:21:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits