Hausse på börsen!

Blommiga kvällsmagen inklusive kaffet.

 

Vissa dagar är helt klart bättre än andra. Jag har skjutit upp och skjutit upp att ta tag i allt svårt och jobbigt vad gäller försäkringskassan och akassan. Har liksom väntat på besked om att jag måste skicka en massa intyg och hålla på och bråka hit och dit och fram och tillbaka. Och så vann jag en budgivning på Tradera och skulle föra över pengar, så visade det sig att min bankdosa har dött. Till på köpet. Den är ju nästan helt ny!  Jag kan inte ens kolla hur mycket pengar jag har nu. Och så gick jag till försäkringskassan men min elegitimation har slutat funka och man kan bara skaffa ny via banken så det var lika kört det. På vinst och förlust gick jag då vidare till a-kassan för att se om det fanns några nyheter där och jävlar i min lilla låda. JAG HAR FÅTT PENGAR! Utan besvär! Jag kan knappt ens fatta att det är sant. Lyckodagen allan!

 

Dessutom var vi på bibblan och Set var på gott humör hela tiden, och sen var vi på MVC och allt såg bra ut, och sen kissade Set på pottan (!) och var på gott humör hela kvällen och och och allting var så himlans bra!

 

Nu måste jag bara fixa bankdosa och med försäkringskassan inför nästa unge PLUS körkortsbild för fixar jag inte körkortsbild inom typ 20 dagar så är det kört (haha) och jag måste göra om hela skiten. Så går det när man inte fixar nytt körkort på nästan två år när det förra försvinner. Huuga. Tips på bra fotoställen tack!


Kommentarer:
Postat av: Elna

Jag körkortsfotade mig på S Förstadsgatan, en bit från Martins café mot Triangeln till. En affär med vykort och lite pennor och kontorsgrejer och så. Billigt och mycket barsk kvinna som sa åt mig på skarpen att kamma mig innan hon gick med på att ta fotot och sen, när jag inte va så nöjd, sa: ja ja, det är ändå svartvitt. Sen fick man den bilden som hon valt på sitt körkort i 10 år. Men billigt va det alltså... Bara ett tips asså!

2011-03-14 @ 23:15:30
Postat av: Helena

Kanske inte jättebilligt, 200 tror jag det var hos Japan Foto någonstans mellan stortorget och triangeln (detaljerat va) Snabbt gick det iaf och oooh så snygg jag blev :)

2011-03-15 @ 10:00:32
Postat av: Bea

Ja, jag säger som jag har sagt i två år nu: ta en bild med din kamera, skriv ut den (eller skicka den hit så gör vi det) och skicka sedan in den. Billigt! Snabbt! Perfekt!



Fotoanvisningar här:
http://www.korkortsportalen.se/jag-har-korkort/fornyelse/fotoanvisningar/

2011-03-15 @ 11:50:27
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: Martina

Finns det nån på denna jord som skjuter upp grejer mer än dig? SVAR NEJ!

2011-03-15 @ 11:53:24
URL: http://www.martina-therese.com
Postat av: berit

jo, martina, du förstår det är ärftligt, men jag säger inte från vem, det är i alla fall inte från mej....längre!;-)

2011-03-15 @ 15:15:45
Postat av: Erika

Fast jag vet ju å andra sidan vem som gett mig livsinställningen att "allt ordnar sig", mamma! :)

2011-03-15 @ 16:13:09
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits