vår!



Jösses vilken helg! Värsta våren, värsta slappet! Igår gick vi en sväng till Mobilia eftersom Erik behövde nya jeans. Jag investerade i en rea-vårjacka för 200 pix samt solglasögon. Erik köpte brallor. Set sov. Sen lekte vi på lekplatsen vid barnsjukhuset, i solen. Set gick hela vägen hem. Det tog tid. På kvällen åt vi middag hos Olof, Matlida och Lily. L och S somnade på fem röda sekunder i samma sovrum och vaknade inte en endaste gång. När vi skulle hem vid halv två fick vi väcka honom! Sömnen funkar bättre och bättre måste jag säga. Nu går det ca en flaska välling per natt, till skillnad från tre som det var för ett tag sedan. Gött.

Idag tog vi tunnelbanan till Hyllie, en resa på två minuter för 25 kr. Därifrån gick vi i vårsolen till Ikea. En styck persienn inhandlades innan vi drog vidare till P och S i Limhamn en sväng. Hemma igen har jag diskat en evighetsdisk med konstanta sammandragningar. Pust och stånk och stön.

Imorgon händer det grejer må ni tro. Just wait and see. Inte födsel dock, skulle jag tro.

Förresten, Grattis imorgon storkusin Theodor! Puss Puss från oss!

Kommentarer:
Postat av: Bea

Jag skickar också en grattishälsning till Theodor!

Postat av: Malin Loman

Theodor tackar och bockar. Han är så stor och fin. Innan han skulle somna sa han på sitt nylillgamla(?)sätt: "vilka fina presenter jag fick, och ändå fick jag nästan inget av det jag önskar mig".



Nu är det väl för sent för att föda på hans födelsedag? (Inte så troligt eftersom förra förlossningen tog en vecka ; )



Vi skickar förresten lite namnförslag: Lydia tycker Filip och Oskar (heter favoriterna på dagis) och Theodor tycker Isak eller Nico. Jag tycker klassiskt: Sven, Karl, Johan och Olof. Einar, Harald och Ragnar är också fina namn. Om det nu inte är en flicka förstås. Då är nog Maj mitt favoritnamn för dagen.



2011-03-21 @ 21:40:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits