Student

Jag är en student, en av det slaget som skjuter upp till sista sekund och som (trots att jag hatar mig själv för det) hellre läser mindre och försöker klara mig på det än att läsa mer för det går inte. Jag har ingen bra plugghjärna. Kanske hade det på låg- och mellanstadiet men thats long gone.  När jag skrev min c-uppsats i kulturvetenskapen slog jag alla rekord som fanns i MS-röj. När jag skrev min c-uppsats i littvet blev den inte ens färdig, och jag skyller det mest på flipperspelet man har i datorn. Erik tittar i denna sekund på kunskapskanalen och brister då och då ut i små skrockande gutturala (bästa ordet som finns) läten om hur fantastiskt - hur OERHÖRT fantastiskt det är med kvantfysik. Själv gör jag bara en sak och jag vill redan nu tacka Maja the kusin för att min magisteruppsats antagligen inte heller kommer bli färdig:

image536
Orbox

Tack Maja! Det var bara hela min framtida karriär som på intet vis stoppades från att försvinna ut i det okända!


Kommentarer:
Postat av: Maja

hahah, du är vädligt välkommen. by the way, jag har också fått som dålig vana att spela ms röj istället för att plugga. det är läskigt.

Postat av: Kristin

Du din jävel vi ska visst bli färdiga blä.

2008-02-26 @ 09:40:15
URL: http://volpina.blogg.se
Postat av: Malin

Ha, du är som jag- en deadline junkie! Det var mycket värre när jag var yngre. Nu för tiden blir jag alltid klar med allt- i tid- men alltid i sista sekunden.

2008-02-26 @ 15:58:59
Postat av: Thorstella

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-02-11 @ 14:18:50
URL: http://thorstella.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits