Årskrönikan i bilder: november


Där satt jag och tyckte att jag såg gravid ut utan att fatta att jag var det


Erik köpte en KTM och körde enduro igen


Murre kastrerades och fick en grön stämpel i örat. Billy viskar tröstande ord, eller slickar i sig det gröna. Om det tvista de lärde.


Första snön föll och barnen vid Kullarna åkte pulka som fasiken


Jag hade fått ett vikariat som skolbibliotekarie och Billy gillade att klättra i taket


Julen var i antågande och jag tillverkade julkulor till Karis födelsedagsfest

Mer om november 2008 finns
HÄR

Kommentarer:
Postat av: mirijam

Jag gillar att du är gravid. Det här kan bli en riktigt ball gravidblogg, långt från gängse normer. Mycket bra.

Fast jag skojade bara när jag komenterade din fejjanstatus på nyår.

Postat av: erika

hehe ska göra vad jag kan. Kommer nog inte att inreda en gullig barnkammare med små prinsessgrejer iallafall (läs Engla), barnet får vara i katternas lekhörna. Du var dock den första som fattade det, även om det bara var ett skoj.

2009-01-05 @ 17:55:27
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits