Sommar?

Jag och Bella tog ett bad och när hon gick opp filade jag fötterna. Ni vet, sådär som tjejer gör ibland. Detta var ungefär första gången för mig. Definitivt första gången på fem år iallafall. Så, jag ville bara skicka en hälsning till den kvinnliga delen av familjen Svahn och säga att: sprickor och förhårdnader?? PAH! (obs: jag är inte en 1700-tals-mö som sitter hemma och plinkar orgel och baddar fötterna med rosblad. Jag går barfota i birkenstock från april till oktober och gärna barfota på stenar och grus) /lenastfötteristan-ÄNDÅ

 

Annars tycker jag inte att jag får till det där med sommarkänslan. Jag vill vara 11 år och ha ett långt sommarlov framför mig, inte behöva tänka på att en massa barn behöver mat och blöjor hela tiden. Och jag vill inte bo i stan utan hiss. Inte mycket sommarkänsla på det. Aha, det är nog bristen på ensamma dopp i Bo01 som gör det. Buhu jag vill bada, men jämt ska man ha en massa barn som inte får grilla sig i solen. Nå: det finns några saker som gör att jag får en uns sommarkänsla. Lite fånigt men here we go.

 

1. Nypotatis

2. Jordgubbar

3. Alex och Amandas gotlandssomrar. Ridå.


Kommentarer:
Postat av: Martina

Hahahaha punkt tre får mig att skrattyla

Postat av: elisabet

Hihi, jag läser också om deras Gotlandssomrar! Mest för att jag är besatt av Gotland (halvgotlänning som jag är!) men också för att jag råkar gilla Schulman... Och för att Amanda är en pangbrud./ytliga bibliotekariebruden -83

2011-06-20 @ 10:32:24
Postat av: kari

Kom genast ut från stan så ska du se att det ordnar sig.

2011-06-20 @ 10:33:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits