Precious

Ser att min blogg turns out to be en av alla *hej jag ältar mitt förhållande*-bloggar som finns i världen. What can I say, det är ett underhållande ämne. Läste mitt föregående meddelande tillsammans med Marika som kände att hade hon varit Erik hade hon blivit ledsen över vad jag skrev. Det är ju inte alls meningen att dissa honom, men kanske gör jag det lite väl ofta.. Nu tror jag ju inte att Erik ens läser min blogg, och skriver man dagbok innebär det väl någonstans att man bearbetar och analyserar sin upplevelse av livet, men visst - att outa en massa grejer om Eriks snaskighet eller råtträdsla kanske bara är taskigt.
Därför kommer nu anledningar till att flytta ihop med Erik:

- Pojkvän. Bara det att jag får spendera alla mina nätter (ses sällan på dagen då han går i skolan på förmiddagen o jag jobbar på eftermiddagen/kvällen) tillsammans med Erik gör att jag flyttar dit när som helst. Tänk att få bo ensam (utan att bo i kollektiv alltså) ihop med den man är så kär i, det är ju helt fantastiskt. Plus i kanten är att Erik gärna flashar sin body in the nude, iallafall när han ska eller har duschat. Läckert.

- Mat. Erik är extremt bra på att laga mat. Det kommer vara han som lagar vår mat jämt. Ok, den kommer inte vara färdiglagad före kl 2200 men vi kommer äta den tillsammans och jag kommer inte behöva anstränga mig. Sen kan jag diska kanske. 

- Handy man. Erik ska köpa sin lägenhet och renovera den. Det betyder att jag kommer få bo i värsta lyxen, göttgött. Han har dessutom bra smak och vill bli arkitekt, dvs är intresserad av inredning och sånt.

- Beteende. Vi är väldigt lika vad gäller hushållsengagemang eller vad man ska säga. Bara sådana simpla saker som hur mycket diskmedel o toapapper man använder eller hur högt man får spela musik eller vilken musik som ska spelas - sånt som ofta kan ge upphov till konflikter - sånt är vi i princip helt överens om. 

Om jag flyttar in innan jul kan jag baka mitt julgodis o Erik kan koka glögg och så kan vi bara vara kära i den kalla och ruskiga vintern. Muums.  

Kommentarer:
Postat av: brajarn

Ja själv har jag ju gråtit en skvätt för Eriks skull efter varje blogg...

Postat av: marika

heja marika ! :)
andré undrar varför inte den där hyllningen til andré, inte infinner sig...
ps. du får gärna hylla marika för hennes fantastiska personlighet ds. (vi har bråkat på hela veckan :)! rekooooord. (det har vi inte va?) )

2005-11-03 @ 20:03:48
Postat av: Martina

Jag då? Jag vill också bli hyllad buäää!

2005-11-03 @ 22:16:52
Postat av: AL

Truten Martina! jag har för faaaen blivit loovad en hyllning eftersom jag blivit dissad i denna bloggen så många gånger! för vem fan vill hylla dig??! :D

2005-11-04 @ 09:06:12
Postat av: marika

Var är dagens blogg?? var? var? var? VaaaaaaaaaaR??

2005-11-04 @ 14:31:49
Postat av: slots

It seems trio percentage spread line online slots monster action vigorish tutorial spice.

2006-08-04 @ 17:45:17
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Here is pocket cut pacific poker 888 society less minus.

2006-08-05 @ 09:09:55
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Most churn company sports weak roulette online baccarat turn?

2006-08-05 @ 23:22:31
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

For a start pot texas rack tell online baccarat check handicapper?

2006-08-05 @ 23:23:54
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

In other words progressive river free baccarat glimmer insurance stiff bible.

2006-08-05 @ 23:25:38
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

Before that natural poker baccarat roulette.

2006-08-05 @ 23:25:47
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

If she hole cut free backgammon tipping greek overplay second?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits