Trött

Lördag kväll. Terminen är slut, det är jullov. Jag har inte haft jullov på två eller tre år. Jag har inte haft sommarlov sen jag gick i åttan. This is great. Det enda jag vill göra är att vara uppe om nätterna, äta kaksmet och spendera dagarna framför tvn där filmer som Lassie ska visas. Det gör de förstås inte och egentligen vill jag nog ingenting av det jag sa. Det är bara som jag tror eftersom det var så det var då när jag hade lov senast.
Erik är på österlen och badar bastu, jag är i Malmö och splear blues. Jag tror jag behöver sol.

Kommentarer:
Postat av: Sveinhedda

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits