Stewe Irwin

Igår kläckte jag första superhjälteidén som Erik nappat på: Krokodilmannen Stewe Irwin. Jag ser honom absolut inte som en superhjälte tro inte det! Det var mest så att Olof ringde och de började noja, festen är ju idag. Han snackade om att fixa kostym på blocket och köpa peruk och pickadoll och det svävade ut mer och mer. Jag såg pengarna rulla och eftersom jag vet att Erik ska klara sig på typ tusen snänn resten av månaden var det tvunget att bli någonting som vi faktiskt kan skrapa ihop till här hemma. Ingenting passar då bättre än Stewe Irwin. Erik ÄR han. Iallafall klädmässigt, annars hade jag då inte varit hans sambo och flickvän - om han alltså hade haft samma personlighet. (Dessutom måste han raka sig - det jag hoppades på mest hehe jäz!) Och Erik tyckte det var en bra idé som sagt och började googla på bilder. Vi kom fram till att han hade behövt vara snäppet tjockare och ha längre hår men annars skulle det kunna funka. Han hittade en gammal skjorta och provade outfitten. Obs, kikaren ska inte vara med, en gummiorm skall förhoppningsvis inköpas senare idag. Så här blev det igår iallafall:

12040-42

12040-43



Kommentarer:
Postat av: Runarrebecka

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits