Fulfilur

Bloggsidan vill inte arbeta med mig idag, jag som tänkte göra bilddagbok av påsken.. Menmen, jag och Jon sydde lite igårkväll. Meningen var iallafall att sy, det blev mest pill med trasig symaskin. Jag lyckades laga den såpass att man kan köra sicksack och när hela natten hade gått hade denna lilla fula dödsfilur fått ett eget liv. Ögonen är så hysteriskt fula att jag bara vill sprätta som en spätta, men samtidigt tycker jag synd om fulingen och eftersom den ändå är den första jag gjort i vuxen ålder får det vara så. Både jag och Jon satt och funderade länge över viktiga saker vi tyckte vi kom ihåg från mellanstadiet, så som "fliselin" och när man egentligen ska nåla. Jag som ändå var en MVG-elev, vart tar kunskaperna vägen?
Till sist, Note to self: Brodera INNAN du stoppar den med stoppning!

image187




Kommentarer:
Postat av: Bea

Tror att den kanske e kusin med figuren på "På promenad" på min blogg? Den kan heta Kusin Fin! Eller kanske Kusin Flin.. Nästa skapelse får väl då bli Kusin Fliselin?

Postat av: Anonym

haha, den var ju très tjusig! du kan börja kränga vanskapta gosedjur till emokidsen!

2007-04-10 @ 18:37:45
Postat av: Karin

bara karin kan inte låta bli att säga kids i varannan mening.

2007-04-10 @ 18:39:03
Postat av: Martina

Kolla ny blogg. Denna är blommig för att jag ska gilla den bättre haha. Adressen är snuskigare än innehållet.

2007-04-10 @ 22:22:40
URL: http://dirtydirtybusiness.blogspot.com/
Postat av: Helena

Nu går det ju inte att lyssna på radion mer bara för att jag sa så igår. Betyder det att jag måste skaffa två olika nya konton bara för att lyssna på er musik och skriva i Martinas gästbok så är det ju lite jobbigt...Iaf så hade det ju varit kul....ska vi starta vadslagning om hur länge din blogg håller Martina?

2007-04-11 @ 12:25:17
URL: http://myspace.com/svebilia
Postat av: erika

ok här kommer ett allmänt utrop till Martina: DET GÅR INTE ATT KOMMENTERA!! Vi har inget password!! Fixa!!

2007-04-11 @ 14:14:49
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Anonym

Hehe sorry. Nu är det fixat

Helena: En månad kanske? Men hey jag satsar på evighet

2007-04-11 @ 15:31:34
Postat av: Martina

Säger jag-

2007-04-11 @ 15:32:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits