Snart Jul jul strålande jul

Spinning är vad min kropp väntat på i hela mitt liv. Det måste ju vara den ultimata träningsformen, utom kanske att man får ont i ryggen och spänner ut magen på ett sätt att den fastnar och att man sen går runt med en putande mage resten av kvällen. Men annars måste spinning vara den ultimata träningsformen. Utom också att man får ganska ont i fötterna av pedalerna. Aja. Ikväll ska jag spinna. Jag längtar.

Saker jag önskar mig i julklapp:

  • spinningskor
  • träningsbh (har en som jag ägt sen jag fick bröst. Fick väl den i åttan eller så, den är i barnstorlek. Alla som har sett mig live kan skratta nu:........)
  • symaskin
  • garn (olika färger och sorter)
  • stickor i olika storlekar
  • stickmönster
  • trådlöst tangentbord samt mus
  • Stor och fin musmatta som finns på Ikea. En speciell alltså.
Det var allt jag kom på nu.

Kommentarer:
Postat av: Helena

Vad var det jag sa? Spinning är bäst.Borde dock inte läsa såna inlägg känner jag, blir så avundsjuk...Får tänka lite på hur jobbigt svettig man blir. Svettas i flera timmar efteråt ju!

2007-11-06 @ 16:03:21
Postat av: erika

ja, fast det är också det som är det sköna. Det verkligen tar och tar och tar. Stackars dig som inte får..

Postat av: M

varför får hon inte det??

spinning ÄR bäst. :)
Köp skor så snabbt som möjligt. Jag körde ett åt utan riktiga skor och min stackars fötter är lite söndriga nu..

2007-11-06 @ 20:52:48
Postat av: maja

han heter väl typ valle? eller walle? Waldo heter han ju på engelska iallafall.

2007-11-06 @ 23:45:32
URL: http://majakarlsson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits