R.I.P StålJerry

StålJerry är död. Han var nära att dra med mig (ja, faktiskt flög jag med i fallet) men jag klarade mig med en skrapad knoge. Och där satt jag på Kristianstadgatan med en cykel över mig och en mosad koktmedvurst-macka i handen. Ingen hjälpte mig, ingen frågade hur det hade gått, ingen höjde på ögonbrynen när jag släpade hem vraket. Antar att folk är vana vid att se folk (alkisar o narkisar) trilla omkull lite då och då, ingen orkar bry sig längre. Men nesligt kändes det.

Annars är Curepeppen rätt hög. 13 februari, woho!

image402

Kommentarer:
Postat av: Martina

Weowoeoeoeoe! Jag är überpepp! + kolla in ögonen på denna man http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1058&a=699892
Vrååål! Dom där böckerna börjar redan förvrida mitt huvud.

2007-10-03 @ 13:23:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits