teknik

Dagen började med en föreläsning om It-juridik och följdes av två timmars arbete med hemsidan vi ska göra som projektarbete i skolan. Hemsidan fylldes med stulna bilder och typsnitt, såklart. När jag kom hem ville jag åka till det stora teknikföretaget i utkanten av Malmö och köpa en Mp3-spelare som jag kan ha på bussresan till Göteborg på torsdag. Jon och Erik följde med som sällskap. När vi kom ut från affären hade jag köpt en Mp3-spelare, hörlurar och en ny datormus eftersom min andra är en lånemus som tillhör Martina. Jon hade handlat en extra skärm till sin dator (har redan en ny men ville ha en till) och ett ram-minne. Erik rullade ut en hel vagn med ett helt jävla stereopaket.

Nu tackar vi för oss och säger glad teknikens dag till alla er andra i det glada västerlandet också.



Kommentarer:
Postat av: Helena

Ha kul på bokmässan! Jag är lite sugen också. Mina vänner i Saltat ska spela där som ersättare till Sågskära. Coolt va?

2007-09-26 @ 19:07:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits