Kaj



Nä Kaj hörde aldrig av sig. Jag börjar tvivla på att han ens läser min blogg. Han har inte ens träffat mina katter ännu, trots att vi haft dem sen augusti. Isnt that crazy?! Men om han skulle googla sig själv ikväll kommer han kanske till min blogg och då får han iallafall se hur de ser ut när de poserar likt bokmärkesänglar. Jag fick Spotify av Torbjörn nu ikväll (tack åter igen) och känner mig makalöst uppdaterad i samtiden. Tänk att JAG lyssnar på musik lagligt igen. Det var inte igår. Fortfarande är det lugnt på förlossningsfronten. Har inte hört någonting idag. Jag och Erik har tittat på en ny Wallace and Gromit ikväll som handlade om att de var bagare. Det var lika fin som de brukar vara, alltså jättefin. Näe, dagarna går alldeles för fort för att jag ska kunna skriva romaner. Nu är det löppelaudan som gäller (som Martinas pappa hade sagt).

Kommentarer:
Postat av: MissMagicGirl

Åh, vilka sötnosar!

Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Kan inte du , eller Erik höra av er ganska snabbt när bebisen har kommit. Jag är supernyfiken på ett kanske konstigt sätt eftersom jag bara träffat Kari en gång, men det är ju nästan som om en slags nästkusin till mina egna barn.



Katterna är superfina och de räknas verkligen som kusiner till mina barn.

2008-12-04 @ 14:22:57
Postat av: kari

nä, du har inte hört något för vi tyckte det var onödigt att ringa dig igår, det gick så snabbt alltihop. Det blev en... hehe. Nej, den där lillingen vill hålla sig kvar ett tag till verkar det som. Kanske kan lite hemmagympa göra susen? Eller fönsterputsning, dammsugning och brödbak?

2008-12-04 @ 15:41:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits