måndag

image542


Ok. Jag har precis bara kollat på tio avsnitt av Sex & the city i rad. TIO. Det är fem timmar av denna dag. Jag är helt långsam i hjärnan nu. Men jag måste säga att det var helt klart värt. Detta vädret som var idag och denna årstiden som är nu alltså. Ge mig värme. Ge mig hav som man kan bada i. Ge mig den där första grillkvällen i folkets park, den där som man köper folle till. Ge mig något som tar mig någonstans! (Ja, jag hörde Håkans nya singel idag. Helt ok.)

Nu är klockan tio i nio och jag pendlar mellan att vilja flytta till en fancy lägenhet i New York och gå på fancy klubb eller.. öh.. gå och lägga mig. Denna dan var inte riktigt gjord för mig. Snark.

Kommentarer:
Postat av: Lia Florenz

sex and the city e bäst :D

Postat av: Malin

Vilken lyckodag! Härlig diskbänksrealism också...

2008-03-03 @ 22:26:27
Postat av: Odinhege

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2008-12-16 @ 09:31:51
URL: http://odinhege.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits