dagens roligaste katt

image639

Så här ser en gäspande katt ut. På mollevangen.net finns en kvinna som kallar sig "Tanten", som för övrigt är mamma till Johan i Klass 9A. Hon bloggar där och skrev i ett inlägg att hon hade börjat bråka med en bilägare som nästan körde på henne och andra på ett övergångställe. Bilägaren var så satans förbannad för att hon drämde till bilen att han tog till det allra värsta. Hade jag varit katten hade jag kallat mig samma sak som bilägaren kallade Tanten: Ditt jevla potatismos!

Ps: Erik och Jon kollar på ishockey, om ni undrar varför jag bloggar så mycket just ikväll.

Kommentarer:
Postat av: Karin

jag förstår varken inlägget eller bilden, men jag kommenterar ändå.

2008-05-17 @ 15:00:39
Postat av: Rubenandrine

Great looking site. It has been helpful. Thanks


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits