Helgen i bilder

Joalltså att såhär var det: Vi tankade motorcykeln och gav oss av till biblioteket för att lämna tillbaka böcker och då insåg Erik att han nog var tvungen att byta bensinslang innan vi körde, så hem igen for vi och fixade den. Sen krånglade allt en stund innan vi kom iväg på riktigt. Väl iväg körde vi över Revinge skjutfält där det stod en massa kor och betade mitt i vägen. Efter några mil tog vi en paus vid ett fint hus. Sen blev det skymning och vi körde över Rinkaby skjutfält. Skjutfält is the best. Sen är det dag två och då kollar Kaj och Erik i bilen som man måste fylla på vatten i hela tiden. De fixar den ej utan vi sticker till stranden och badar. Erik pratar i telefon. På kvällen är vi ute för att höra ugglor och hör dem! Bilden är läskig, dock. Idag gick vi till stranden igen men bara jag badade. Och fotade maskrosor. Sen körde vi hem igen och pausade vid ett skjutfält utanför Sjöbo. Så var det med den saken.

image630



Kommentarer:
Postat av: Ebba

åh vad fina somriga bilder! man blir mer sporrad att lägga ut bilder nu när allt är så fint... det kanske har kommit lite längre med försommaren där nere men det är rätt grönt här i stockholm med. men idag var det iskallt, brrr. undrar när jag vågar ta mitt första dopp...

Postat av: erika

ja fasiken så kallt det blev nu på kvällen! Jag missade det och stack ut i klänning och liten kofta. Dumt gjort.

2008-05-12 @ 22:27:08
URL: http://erikapik.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits