Brittan

Förr i tiden bodde jag och Marika och Martina tillsammans i en fin symbios i en skruttig lägenhet. Newsec vet ju alla vilka de är nuförtin antar jag, de var ju på uppdrag granskning sist. Anyways, på den tiden fick vi ibland för oss att gå till KB. Ganska ofta faktiskt. Och förfesterna brukade se likadana ut. Alla ville spela sin egen musik och vi fick enas om att spela var tredje låt var. På den tiden fanns bara cd-skivor, kassettband och radio att välja på hemma hos oss. Ibland blev det tradigt för våra andra gäster tror jag när vi tre satt och bråkade om vilkens musik som skulle spelas. Men innan alla gäster kom, när vi bara stod och klädde på oss och sminkade oss i våra egna rum hade vi vår egen musik på i våra egna stereos. Det blev ofta radio men olika kanaler. Någon envisades med att spela Lugna melodier, jag spelade jämt typ rixfm eller nåt sånt för att jag ville höra typ Sugababes. Och här kommer poängen. OM vi fortfarande hade bott kvar i symbios och levt våra liv på exakt samma vis fortfarande så tror jag att jag hade spelat radio innan KB i hopp om att denna låten skulle komma. Jag tror att den blir en hit.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Lunga melodier var Marikas påfund! Yes I loooove das låt, vi borde ha ett partaj snart tycker jag.

2008-11-26 @ 22:21:30
Postat av: Martina

Säger jag dååå.

2008-11-26 @ 22:22:05
Postat av: Marika

Jag älskar fortfarande Lugna Melodier o vill helst bara köra bil där jag får in den underbara kanalen på min bilradio, vilket är typ aldrig..



hahaha, vad jag har fnissat fast klockan är så tidigt på morgonen.

2008-11-27 @ 06:27:11
Postat av: erika

Marika, en fika snart? Jag har en surprajs for daj. :)

Postat av: marika

jaaa!, åuuh, vaddååå? Är du med knodd? jag har ju skickat ett mess för att fråga om du vill adventsfika på söndag men du svarar inte o verkar upptagen den dagen, har jag hört. :-) jag är ledig fred, lörd o sönd. Bara o boka mig :-D

2008-11-27 @ 13:05:50
Postat av: kari

Marika, kom över till mig på Ystadvägen 30 A och kombinera fikan med Erika med mig! Från 14 har jag typ öppet hus eller vad det ska kallas.

2008-11-27 @ 13:54:08
Postat av: Marika

åh, det gör jag så gärna!

2008-11-27 @ 14:36:07
Postat av: erika

öööh varför skulle det vara en överraskning just till dig?? :P Nä, det är något du har beställt.

2008-11-27 @ 18:00:05
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: marika

haha, men det fattar jag väl. jag sköööjar ju. åååh, kan det vara.....??!

2008-11-27 @ 18:48:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits