30+2

Nio veckor kvar, tideliding! Denna veckan har vi inte varit på någon kontroll och därför har jag inte så mycket att säga. Läppen sparkar mycket på höger sida av magen, gärna högt upp vid revbenen. Jag är trött och slö. När jag kör till och från jobbet är jag nästan yr av trötthet och blir rädd att jag ska somna till och från. Jag äter järn men tror det mest handlar om att jag somnar för sent om kvällarna. Det funkar liksom inte längre att somna mellan ett och halv två när man ska upp klockan sju dan därpå. Billy har svårt att hitta en skön ställning i mitt knä. Hon har börjat sova i spjälsängen varje natt. Murre sover i sittdelen till barnvagnen. Var ungen kommer få tillåtelse av katterna att vara återstår att se.




Bonusbild: katt i bebishatt

Kommentarer:
Postat av: marika

ååh! Snart är det ju dax! Är så spänd o glad för er skull. och jag har inte fått tagit en ända magbild! Det blir fanimej en fika SNART. ok?

2009-04-23 @ 07:58:31
Postat av: mormor

...om inte lilläppen-Sprally vill ha de lila mössorna så kan ju katterna ha dem!!!!;-)

2009-04-23 @ 15:13:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits