+16


Hejdå

Tusan hakar. Just denna dag glömde jag såklart kameran hemma. Denna dag då Erik gav blod och därefter klättrade i träd, då jag pustande och stånkande tog mig runt kullarna och sjön i Pilis, då Erik sålde sin motorcykel till en österikisk gubbe som blev tagen av polisen när han skulle testa den (hade ingen hjälm och motorcykeln var inte besiktigad)(Erik låter hälsa att motorcykeln ska nu leva den österikiska drömmen och skaffa barn samt källare), då vi satt i Folkets park och lade pasjans när det kom en liten vild tam kanin och hälsade och till och med nosade i min väska. Typiskt.

Det tog ungefär en halvtimme att gå de hundra metrarna hem efter parkvistelsen. Små små myrsteg kunde jag högst ta. Det MÅSTE väl betyda att Storläppen-dunderklump kommer snart eller? Den rör på sig extremt mycket just nu. Ska den det när den ska födas eller har den bara disko i magen? 

Dagens mest använda internetsida:
varktimer.se
Dagens bästa pryl: vetevärmaren
Dagens störigaste: dundervarma vädret och att jag inte kunde bada.

Imorgon drar vi på kontroll igen. *Måtte den inte ha blivit fetare*

Kommentarer:
Postat av: Erik

Gubben va alltså Österrikare, ca 70 bast, klädd i badbyxor, tofflor o uppknäppt skjorta. Mycket lustig syn när han dånar iväg utan hjälm på den lille hojen med polisen efter sig. Huh, dom släppte honom dock o han köpte hojen.



Gubben var även rasist av stora mått. Främst ogillade han svartskallar o islamister. Huh...



Och han ska nu alltså leva den österrikiska drömmen, flytta in med den där lille hojen i en källare o bilda familj...

2009-07-15 @ 00:30:47
Postat av: Erika H

StorLäppen-Dunderklump... ja det är nog bäst att den kommer ut nu så att den inte får fler smeknamn!

2009-07-15 @ 05:19:54
Postat av: Torbjörn

erika, varförvarförvarför glömmer du kameran just när denne österrikare uppenbarar sig??

2009-07-15 @ 10:04:18
Postat av: Clary

Just nu tror jag att vi alla håller andan och tummarna.Vi har inte hört av er idag.

2009-07-15 @ 14:44:48
Postat av: erika

ojvoj! Kommer ett inlägg snarast! :)

Postat av: erika

och Torbjörn: jag hade nog inte vågat fota honom ändå. Han var så bullrig och burdus och prutade ner den till 4000 fast Erik ville ha 6500 för den. Bara för att han inte vågade säga annat fick han den.

2009-07-15 @ 14:50:50
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Erik

WTF liket va ju knappast värt mer. Han får ju lägga minst det dubbla för å kunna använda den överhuvudtagen. Ju. Men ja, han va en rälig faan.

2009-07-15 @ 19:24:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits