+6


Det bästa med sommaren är att man blir så brun. Och blir man brun blir man så extra fin med vita kläder. Jag sitter och tittar på mitt skinn mest hela tiden och tycker det är så fint. Speciellt att jag har så ljusa hårstrån på armar och ben och fast jag har så mycket fräknar. Mmm, sommarskinn. Finast i stan. Som ni kanske märker har jag alltså inte fött barn idag heller. Däremot har jag slagit tio kullerbyttor/volter på raken utan att andas mellan i havet! Rekord denna sommaren. Fubbit värre är att, om jag nu ska gå så långt att kommentera kändisbloggar, Alex Schulmans tjej har fött idag. Hon hade alltså samma BF som jag och har varit min tröst dessa övertidsdagar. Vad jag gör nu för att försöka hjälpa Läppy på traven är att hoppa väldigt mycket när jag badar. Tänker att det ska skaka ner na. Verkar ju dock hjälpa föga. Vad vi gjorde innan vi åkte och badade för femtioelfte dagen i rad var att fixa köket inför ankomsten. Här följer före och efterbild. Liten skillnad för dig? STOR skillnad för mig. Vi slängde fem påsar rent skräp, tog bort cykeln, rensade opp och så vidare. Nu jäla är vi faktiskt redo. *Känns som jag sagt det förr*

Före

Efter

Kommentarer:
Postat av: Erika

WOW! Ert kök är ju riktigt hemtrevligt. Nu kanske Läppen vill komma ut...

2009-07-05 @ 07:49:28
Postat av: marika

hurra vad duktigt! :)

2009-07-05 @ 09:20:35
Postat av: maggan

vilken mysig babyhörna! bring it on, läppen!

2009-07-05 @ 11:53:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits