39+2



Tema: mat (och sömn)

Om igår var en fuldag som blev en findag måste jag nog låta meddela att dagen idag varit tvärt om. Ok, det började sådär med en känsla av förkylning i kroppen. Typiskt, just när det är en kanonvarm dag. Det är ju inte så att det inte är tillräckligt svårt att sova ändå när det är kokhett i sängen. Iallafall kom Kari och Henny på besök över dagen och gjorde gott. Vi satt i Folkets park länge länge och träffade tex en åttamånadersbebis som hette Erika (!) och så fick Henny gunga lite och leka med en tråd. Guttans. När de hade åkt hem beställde jag och Erik mat från det Indiska stället på möllan och så åkte vi till Ribban och åt. När vi kom hem igen hittade jag inte min plånbok. Vi åkte snabbt bort till det Indiska stället igen eftersom jag insåg att jag måste ha lagt den där. Där fanns den alltså ICKE. Inte nog med att jag ska föda barn när som helst OCH är förkyld OCH har jätteont i min käke av någon anledning - nog fan skulle plånkan bli stulen också. Speciellt bra att jag inte har mitt körkort och kan legitimera mig på MVC imorgon eller på förlossningen för den delen. Eller att jag fick spärra mitt Visakort och alltså inte kan handla frukost imorgon. Buhu. Dagen går emot mig.

Oh, tur i oturen, nu hittade jag mitt pass. Tack för att jag har världens stökigaste hem men ÄNDÅ vet var allting ligger. Ha!

Kommentarer:
Postat av: Erika

Typiskt att allt jobbigt ska komma samtidigt. Men det är lika bra att bli av med allt det jobbiga nu. Statistiskt sett så kommer du få det jättebra de kommande dagarna... eller hur var det nu...

2009-06-25 @ 07:46:37
Postat av: marika

men vad hände med ditt livsmotto; "Allting löser sig?!"

Chill out women! :-)

2009-06-25 @ 09:10:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits