hot hot hot



Sista varma dagen på ett tag säger de. Jag måste säga att jag är rätt nöjd. Det är bra att det går lite i vågor. Regn och kyla kan vara otroligt skönt för en själ som bara MÅSTE vara ute när det är soligt. Det blir liksom inget gjort sådana dagar. Nu har jag badat och solat och läst böcker varje dag sen i fredags. Ingenting annat. Det har dessutom varit så otroligt varmt i lägenheten att jag nästan blivit galen. Igår natt plockade jag alltså på riktigt fram en kylklamp ur frysen som jag sov med tätt intill min kropp under natten. Jag mådde helt illa av värmeslag. Så om det nu blir lite regn imorgon är jag inte den som är den. Jag har bra kläder. Nu måste jag lägga mig eftersom jag ska, hör och häpna, jobba imorgon. Har nästan glömt hur man gör. God natt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits