700



Föregående inlägg var faktiskt mitt sjuhundrade inlägg på denna blogg. 700! Rekord! (Som Tzatziki skulle sagt). Det firar jag med ännu en bild av the flying cat, här mitt i rörelsen. Igår var jag och Erik på bröllop fast utan festen. Erik hade feber så vi skippade den. Idag är det jag som har mått kasst. Vi tog en tur till Gislövs hamn utanför Trelleborg där vi drack kaffe och sen körde vi på smala vingliga vackra vägar tillbaka. Herregud så bilsjuk jag blev! Än i denna stund sitter jag och djupandas av illamående, och nu har det ändå gått en åtta timmar sådär sen vi kom hem. Nä, åka bil är nog inget för mig längre. Köra bil går däremot an än. Tur. Imorgon ska jag alltså inte jobba utan istället passa James jr. Underbart. Underbart. Jag tänker sova till minst kl 10. I rena lakan. Det ni.

Kommentarer:
Postat av: Clary

Hur fungerar det? Har du ett räkneverk eller sitter du verkligen och räknar? Grattis på namnsdagen till er båda nästan.

2009-05-18 @ 14:41:54
Postat av: erika

Tackar! Nä det finns en räknare på sidan där man skriver inlägg. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits