Katterna 1 år!



Våra katter är ju hittekatter från början och inte ens syskon, så när de egentligen fyller år är omöjligt att säga. När kvinnan vi köpte dem av lämnade dem hos oss gav hon oss två datum som hon hade hittat på och gissat sig till att de ungefär hade blivit födda då. För enkelhetens skull gav vi dem ett gemensamt datum som låg däremellan och detta datum blev 1 maj. Murre är antagligen ca en månad yngre än Billy, men nu är han ju dubbelt så stor som henne så jag tror inte det gör något att de har samma födelsedag. Tyvärr råkade det lämpa sig som så att ingen av oss vuxna var hemma hos katterna på sin första födelsedag. Grav ångest och skuldkänsla. Idag visar jag iallafall hur de såg ut på de första bilderna vi såg från blocket, de som fick oss att vilja ha dem, samt en nu-bild att jämföra med. Söta som socker. I veckan får vi allt äta lite tårta och ge dem nån kattgodisbit. Grattis katterna!

Kommentarer:
Postat av: ma

kattgodis??? nu när bantningsmaten är hembärgad??!!!

men håller med, söta som socker var ordet

2009-05-04 @ 15:19:58
Postat av: Kristin

Sigge har också födelsedag 1 maj! Har jag bestämt, eftersom jag fick honom vid 9 veckors ålder i månadsskiftet juni/juli. 5 hela år är han nu gammgubben.

Postat av: josi & ganska lille g

oj grattis till alla katter (alltså sigge inkluderad, riktigt fint namn förresten :))!

2009-05-04 @ 20:16:01
URL: http://www.oskarochjosefin.se
Postat av: erika

ja gratulera lill- (eller jag menar stor-) Sigge från oss!

2009-05-04 @ 21:46:11
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits