dyra kläder

Oh det blev some dyra kläder alright. Just the way I like them. Varför jag writar in english nu vet jag ej. Jag, Kristin och Set tog en tur till Gudrun S för botaniserande i kläder. Nu må några av er tänka "jaha, there she goes" och ja, måhända att jag tog min kulturtant-klädd-i-konst-oskuld idag men vadå. Jag gillar prickar.

 

Set fick en babyspegel av sin ömma mormor. Han och vi tackar och bockar för den! Fast, han har inte fått den ännu. Han får allt vänta tills han varit på sjukhuset igen så han förtjänar den. Mohahaha. Vill ni se fler bilder och läsa mer text om idag kan ni kolla på Kristins blogg.


Kommentarer:
Postat av: sara arvidsson

hej ärika!



kan jag göra lite fulreklam här? asså, gå in på ekohygien.blogg.se och tävla så kan du vinna finfint!

och snart kommer vi ha en utlottning av babygrejer.

det är en sjukt gullig bebis du har!

Postat av: Clary

Hej E!

Ett hett tips angående kläder: tradera.com

Jag upptäckte igår att det finns alla möjliga kläder där. Tex gudrun sjöden, noa noa, odd molly, polarn o pyret.

2009-11-04 @ 11:23:24
Postat av: erika

Sara: självklart får du det, fulreklam är fräsigt!



Clary: ja fast nä, tycker aldrig jag hittar något där. Märkeskläderna blir jättedyra trots att de är använda och portot gör det hela till en dyr affär. Plus att man inte kan prova dem först.

2009-11-04 @ 11:39:02
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Erika H

Jag tycker prickar är fint. Dom gör en glad av nån konstig anledning. :)

2009-11-04 @ 14:52:02
Postat av: mirijam

Hahahahhaaaaa, älskar när du är onda mamman! Jag tänkte skriva det en gång när du skrev i ett inlägg om att du ofta får komplimanger för att du är en sån naturlig mamma, det tycker jag med att du verkar vara, det är så skönt att läsa! Helt avslappnad och rolig, bara lägger ner Set lite överallt och tar bilder, humor på hög nivå! Jag kanske kan få gå kurs hos dig när det är dags för mig om hundra år?

2009-11-04 @ 23:26:19
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: erika

självklart! Om hundra år har jag kanske ett helt kompani, då kommer jag vara hur naturlig som helst. Jag kör lite på parollen: "hans småsyskon kommer jag inte att hinna vara lika försiktiga med så då kan jag lika gärna vara oförsiktig redan nu".



/syskon nr 3 av fyra

2009-11-04 @ 23:30:19
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits