2 månader


Fyra dagar vs två månader

Idag fyller Set två månader. Hur har vi då firat detta event? Jo tex med att åka till Ikea! Vårt bästa fir! Vi vuxna fick kaffe och chokladboll - såklart. Set fick sova i sjalen. Tyckte han nog var helfestligt. Han fick även åka i framsätet i bilen för första gången. Det var i en gammal saab från -83 som hade för korta bälten i baksätet. Vi har också firat genom att gå till triangeln och köpa förlängningssladdar. Och sist men inte minst; nu när han har blivit så stor att han nästan är en pojke och ingen bebis (ha!) har vi plockat fram spjälsängen under Eriks alla smutskläder. Måste säga att den var extremt bra som "slänga saker i och på"-möbel. Men nu är det alltså dags för Set att få en egen säng. Lite vemodigt är det allt, så vi väntar med det tills imorgon. Förresten behövde jag inte göra någon gynundersökning. Härligt. Mitt blodvärde var fortfarande lågt men annars verkade allt vara som det skulle. Så nu är det saen i mig jag som börjar träna igen. Måste bara våga gå hemifrån..

Kommentarer:
Postat av: Kristin

Hon kom över mon!

Postat av: erika

oj vad jag fick tänka länge innan jag fattade, haha!

2009-09-18 @ 10:02:15
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Linnéa

och idag blir min bebis 6 veckor. vad snabbt de växer, lite ångestladdat faktiskt när man tänker på det. men det är så kul att se deras framsteg!

2009-09-18 @ 14:29:20
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: erika

jag tycker alla andras ungar blir äldre mycket snabbare än min. Du födde ju inte förrän nästan en månad efter mig men ändå är din unge typ lika gammal som min! Crazy.

2009-09-18 @ 15:33:51
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Erika H

Ja, Settan börjar ju likna en människa alltmer nu. Grattis till 2 månaders-dagen. Bra jobbat!

2009-09-19 @ 01:50:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits