Tjyvar

Hade tänkt skriva något kul om något kul men allt grusades av att mina nycklar mystiskt har försvunnit. MÅTTE de finnas här inne någonstans. Grejen var att när vi gick till bibblan innan så råkade någon av oss köra vagnen i en hundskit. Den fastnade rätt rejält på ett hjul och gick inte bort av att vi drog den i snön. Inne på biblioteket smälte den lite på golvet, men satt ändå kvar hela vägen hem. Hemma ville vi inte ha in den i lägenheten utan bestämde oss för att vara moderna föräldrar och ställa vagnen i trapphuset. Worst case scenario är nu att jag glömde nycklarna i vagnen och att någon snodde dem. Denna någon kommer alltså när som helst att gå in här och ta våra grejer. Då är det nästan bättre om vi tappade dem på vägen, typ när vi lyfte upp Set eller nåt. Isf vet iallafall inte personen som hittade dem var vi bor. ÅÅÅH. *Jobbit*.

TUR att vi har två vaktkatter. Ingen lär ju våga sig in när de ser TjockefeteMöre.

Buhu, snyft.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

byt lås!

2010-02-11 @ 07:51:21
Postat av: Ebba

Jag säger detsamma. Det är enkelt att bara ta ut kolven, ta med den till en låsaffär så att de ser måtten på hela kolven, få en ny kolv som passar o 3 nycklar. Det gjorde vi, tog bara nån timme. Min pappa satte tillbaka kolven, det såg rätt enkelt ut. Vad många gånger jag sa kolven i detta inlägg. Ser ut som om man stavat "korven" fel.

Postat av: erika

tack för tipset, tror det är läge att berätta att nycklarna återfanns igår natt när Erik kollade sina byxfickor. Däri låg de.

2010-02-11 @ 21:21:20
URL: http://erikapik.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits