jeajea



Ok, jag kapitulerar. Det ÄR inte brevbäraren som är far till mitt första barn. Har aldrig sett ett barn vara mer likt sin far i mina dar. Skolfotot är från första klass och det är så gölle att jag nästan blir tårögd. Tänk den lilla bräckliga sitta ensam på sitt rum och leka med lego, jag dööör. Ok, det kanske är så att jag är jävig i frågan, men Erik ÄR typ den sötaste jag vet. Därmed också Set.

För övrigt var vi på Rosengårds centrum (billig stormarknad) och handlade idag. Jag betalade. Kalaset gick på 850 pix, och då var det inte ens speciellt mycket mat vi köpte. Jag döööör igen, fast av helt andra orsaker. En månad till i fattigdom MEN SEN är det över. För bövelen. (Vi är alltså annars sådana som handlar mat för dagen, det brukar som mest bli 200-300 spänn, därav prischocken).

Kommentarer:
Postat av: Clary

Eriks mamma, som ju också är jävig, håller förstås med om vem som är sötast och därmed också Set.Men Set ät också lik dej och det kanske är därför han är extra,extra gullig.

2010-10-19 @ 09:40:59
Postat av: kari

Fast så fort jag någonsin använt ordet söt om en kille, så har den personen slagit bakut. (I och för sig är det nog Kaj jag tänker på nu). Killar vill visst inte vara söta och gulliga. Möjligtvis snygga. Hoppas Erik står ut med att vara söt.

2010-10-19 @ 11:35:50
Postat av: erika

Erik är inte som alla andra killar, igår kväll satt han tex och spelade ett helrosa tv-spel som gick ut på att man var en liten garnboll på äventyr. Inte jättemanligt kanske, men trevligt. Och när Jon föddes ville Erik att han skulle döpas till Texas Adonis.



Det gäller att välja rätt liksom. :D

Postat av: Kristin

Vi var också där och handlade för ett par veckor sedan. För över 2000! Den chocken var inte att leka med. Trots att Henrik fick ta hand om betalningen. Men det finns inget bättre än att ha fyllda skafferier.

2010-10-19 @ 11:49:13
URL: http://kristinosterberg.blogspot.com
Postat av: Linnéa

superlika!!!



kan man få se bild på bebismagen?

2010-10-19 @ 11:59:20
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Martina

Varför onda gud heter inte Jon Texas Adonis! Bästa ever.

2010-10-19 @ 14:59:20
Postat av: Jennie

oh jag hade så himla himla gärna gått med dig på gravsim...men oscar den rackarn har redan paxat onsdagar som sin dag med grabbarna. då spelar han par badminton. Jag uppmuntrar detta fullt ut, så jag får väl snällt säga tack, men jag kan helt enkelt inte:(



Och jag blir inte heller klok på hur de räknar. vi blev tillbaka flyttade 4 dagar, inte mycket men ändå 4 dagar. Ändå fick vi ett TIDIGARE bf än innan när vi var 4 dagar längre fram. Jag fattar inte?

2010-10-20 @ 10:01:27
URL: http://salmiakatfolket.blogspot.com
Postat av: Clary

Erik hade fler namnförslag till sin lillebror: Texas,Balder,Harald var de han sa till mig.

2010-10-20 @ 11:20:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits