klippa klippt kluppigt

Ber om ursäkt för den förbaskat buttra minen, men jag måste bara visa att jag idag har klippt mig SJÄLV och sparat flera hündra kroner. Snyggve va?! Kronorna lade jag på sommarkläder på HM.  PRIORITERING. Hehe. Tex ett par blommiga brallor som ser ut såhär:

 

Sen gick Bellsy och jag till Äpplet och hämtade Set. Han har sovit där själv idag för första gången och det hade gått bra! Han är sin mors son, dagisälskare från första stund. Dagis är alltså fortfarade min bästa tid i livet.

 

Och så hurrar vi idag för mamma B som fyller 60, hurra hurra hurra! Pussar och kramar från Malmö!


Kommentarer:
Postat av: Bea

Eller så var han bara väldigt trött efter att John väckte honom kvart i sex i morse... Men härligt att han verkar trivas så bra; det stora leendet när han skulle dit i morse sa allt liksom.

Postat av: kari

Jag som JUST i sekunden innan jag fick upp din bloggsida tänkte att jag skulle höra hur det går med sovandet på förskolan för Sets del. Så roligt att han trivs. Han blyglog så fint på djurparken när jag snackade med honom om Äpplet.

2011-04-28 @ 18:32:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits