Städa

 

Bella hos lejonen

 

Vi håller städvecka. Det är inte så lätt när man har två små barn I tell you. Man hinner jobba i en kvart högst innan någon är hungrig/trött/sur/skrikig/kissnödig ündzoweiteründzoweiter. Meningen var att vi skulle ha storstädat iallafall toan och köket iallafall till igår. Kan säga som så att toan är exakt lika skitig nu som den var för två dagar sedan. I köket är åtminstone disken diskad men inte så mycket mer. Men för att citera ett ganska töntigt ordspråk: Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Hö Hö.

 

Gick en promme till Pilis för att Set skulle sova. Lovade honom att vi skulle leka på lekplatsen när han vaknade igen. Det var bara det att han sov så jäkla länge att vi tröttnade och gick hem. Stackarn, fick bara leka inne hela dagen. Fast imorgon ska vi till Folkets park och då ska han nog få rida ponny för första gången i livet.

 

Nä vet ni vad. Jag tror bestämt att jag ska ta och LÄSA lite? Ajödå. (Fast alltså, det här nya med att sätta frågetecken efter allt man skriver? [<--- där tex] Är det bara stockholmigt eller ska man? Jag stör mig lite på det men känner mer och mer att jag tar det till mig.)


Kommentarer:
Postat av: Malin ( Eriks syrra)

Vafalls? Stockholmigt? Syftar du på mig dårå? Nu fattar jag ingenting?!

2011-08-13 @ 14:39:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits