Bella 3 mån!

Jaja, det var igår och nej, nu blev det inte så att vi firade. Men vi älskar vår Bella ändå. Hon sover ju jämt, tror inte hon tog illa upp direkt. Hon är en fin tjej denna, pratar mycket och ler mycket. När hon är vaken. Hon är ganska duktig på att skrika också. Hon ÄLSKAR när Set pratar med henne. Då ler hon stort. Och han pratar med världens sötaste röst, en som han bara plockar fram när han pratar med just henne. Set kallade John för "uhu" tills han fyllde ett. Nu heter han John. Uhu var lätet John ofta använde när han skrek så det blev hans namn. Nu skulle man ju kunna tänka sig att Bella också fick heta det eftersom hon är en ny bebis, men icke då. Hon heter nämligen "ouä", för så låter hon.

 

Ouä är en ganska pytteliten filur som i måtten var lika stor vid två månader som Set när han var en månad. Med kläder på ser hon ganska stor ut men naken är hon så liten så liten så liten. Nästan så man tror att hon ska gå av om man tar i henne lite för hårt. Imorgon ska vi mäta och väga igen, och så blir det sprutor. LillBellan.

 

Här är Set när han var tre månader. Ingen bra bild direkt men alla mina bilder från den tiden är på en extern hårddisk. Men ganska lika va? Iallafall på just denna bild. Aldrig annars. Kuriosa: Jag har samma tröja på mig idag.  Det var allt. Klippte förresten av luggen ikväll. Ångrar mig lite. Man gör ju alltid det. Och så har vi sett Top Gear. Och så kan jag tipsa om att sparris (PRIMÖR (säg som Sune)) stekt i smör är riktigt riktigt gott. God natt.


Kommentarer:
Postat av: Anna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits