större än minst

Idag fick Bella plats vid bordet för första gången i livet. Vet inte om det är tidigt eller sent. Spelar ingen roll. Hon satt fint men hon är nästan lika sned i nacken som Set var vid samma tid i livet. Obs madrassen i bakgrunden är en övernattningsmadrass som inte brukar befinna sig just där vanligtvis.

 

Lyckan över att äntligen vara en av oss stora.

 

Iallafall större än minstingman Alve. Föddes 25/7 och är söt som få. Nu är jag moster till tre. Ok här kommer det, kan inte hålla mig, bara måste: SALVE, ALVE!


Kommentarer:
Postat av: Bea

Hahaha, åh, jag tänker med det hela ti´n! Salve Alve!

Postat av: kari och henny

Henny uppskattar att bloggen är i gång igen (och jag med).

Salve Alve, mmm, här med.

2011-07-28 @ 18:20:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits