Stranden

 

Igår var gnälldagen och sen var det nog. Satte oss i kö på boplats syd för att komma nån vart. Zigyn (hon man ringer och felanmäler saker hos) hade ringt upp Erik i morse och höll med om att det är katastrof, men att det inte är hon som kan bestämma om huruvida de ska göra något åt hissjäveln. Nå. Idag tog jag mig i kragen och bestämde mig för att njuta av sommaren trots allt. Satte på mig joggingskorna och lastade ungarna på mig och i vagnen och så powerwalkade vi till beachen. Beachen var krattad. Hej stadskänsla på den. Första timmen var molnig och kylig men sen blev det fint. Jag badade. Set grävde. Bella sov. Sen gick vi hem igen. Kom hem vid halv fem. Ganska bra jobbat. Har redan träningsvärk. Erik har lagat på bilen och efter en lång utläggning om hur han gick tillväga konstaterade vi att vi borde ha jobbat kvar på skandia transport. Vi älskar ju det där.

 

Bonusfilm (bortse från min fåniga röst): Bella sitter!?

 

 


Kommentarer:
Postat av: Marika

Hahahaha!! Bästa videon!

2011-07-06 @ 23:39:41
Postat av: Fredrik

Söt bild! Klart ni ska njuta av sommaren!

Postat av: Erika H

HAHAHA! "Naaaej, de kan vi ente..." Schysst mamma det där.

2011-07-07 @ 22:20:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits