om överspeedigheten

Igår kom Kari och Henny hit. Set blev så uppspelt att han gick bananas. Han älskar Henny så till den milda grad att han helst vill bita, slå och krama ihjäl henne. Inte så kul för henne och inte så kul för mig. Det är så tråkigt att gå omkring och vakta och skälla hela tiden. Tycker han kan komma över den våldsamma biten av sin personlighet. Jag gjorde det ungefär i 25-årsåldern. Hoppas det går snabbare för honom. Idag gick vi till ÖF och då hade han fått agera ut det mesta så som tur var gick det som en dans där. Han mest pusslade och lekte snällt med andra och gillade sångstunden som vanligt. Vissa dagar är iallafall bra. Sen sov de tillsammans i dubbelvagnen, så OTROLIGT söta barn vi har alltså.

Vad gäller mig är jag mest varm så jag sitter just nu i bara linne på överkroppen. Jag har alltså byxor också på. Fattar ni?? Nå, Erik tittade på mig och bara: visst ska det bli härligt med lite sol nu när det snart är sommar?

AMEN OK, JAG MÅHÄNDA SER UT SOM EN BLEKFET PADDA JUST NU MEN JAG ÄR LIKSOM GRAVID I V 40!!

mummelmummelgrrr..

Och nä, på gravidfronten intet nytt. Utom att jag fortfarande har hemska cravings efter bensin och andra fräna lukter. Sets gympadojor tex, gummit luktar SJUKT gott. Och när jag kom hem från kören nu ikväll var jag tvungen att lukta lite på mopedens bensintank. Ojvoj.

Nu: utdrivande hallonbladste. Ajöken.

Kommentarer:
Postat av: Marika

"Han älskar Henny så till den milda grad att han helst vill bita, slå och krama ihjäl henne. Inte så kul för henne "



Preeeeeeciiiiiiiiiiiiiis!!!! så känner Evert för James. Känner så igen mig i det... Tycker synd om oss o våra ungar

2011-03-24 @ 23:13:37
Postat av: Erika H

Kom igen nu då! Ut ur din mamma! Nu har du haft dina fyrtio mysiga veckor... dags att skriva in sig i den riktiga världen. Välkommen ja.

2011-03-25 @ 04:02:36
Postat av: Anonym

Erika! Vad roligt att läsa om dina bensincravings - jag hade också det och tänkte att det var en smula ovanligt. Först åt jag slanggurka i i fyra månader och den sista månaden smög jag ut i ladan på kvällarna och luktade i gräsklippatanken....obs Manuel tog INGEN som helst skada av detta. Tips: starka tuschpennor luktar MUMMA.

2011-03-25 @ 07:06:27
Postat av: Erika

Som av en händelse glömde Erik en bensinindränkt trasa här hemma i morse, bensinen var slut i mopeden och han hade typ en halv deciliter i en dunk här uppe i verkstaden. Hittade trasan nu, har gått omkring hela dan och luktat och luktat. Man bara: tackar! :D

Postat av: Erik

Attans! Antar att man får sluta strö sina bensindränkta trasor, skärbrännadre, flintstål, nödraketer och tomtebloss efter sig nu när man har familj. De kan tydligen uppfattas som brandfarligt...



Bensintrasan var fö. dränkt... i vatten..



Dessutom luktar ju diesel tio gånger godare än bensin. Kanske ska köpa med mig en dunk hem till fredagsmyset..



-Far, Far, va blir de för fredagsmys? Melodifestivalen?

-NAAJ! Dä bläjr Törminajtor fyjra å daijsöl.

-JAAAAAAA!!!

2011-03-25 @ 17:07:18
Postat av: Erika

Meh, är du inte på väg hem??

2011-03-25 @ 17:12:02
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Malin Loman

Den enda gången jag spydde under min senaste graviditet var när jag just slukat en hel burk saltgurka.

2011-03-26 @ 16:09:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits