Bellan 1 mån!

Bella fyller en månad och firar med att spränga 4-kilosgränsen. Dvs inte ens hälften av Murre. Naveln vägrar läka och torsk har hon i munnen och skriker gör hon om kvällarna och bajsar gör hon mest hela tiden. Men hon är söt när hon sover, det är hon.

 

Idag har jag handtvättat allt tyg på sittvagnen. I badkaret. Med Bella i sjalen på magen. Alltså, FATTA att jag har ont i nacken nu. Gah. Samtidigt hade Set hittat en ögonskuggegrej som han ville sminka sig med och jag lät honom använda en gammal skröttig ögonskugga. Medan jag stod lutad över badkaret stod han och sminkade utan spegel borta vid vasken. Resultatet?

 

Fejnt


Kommentarer:
Postat av: ma

hahaaa...varför är inte du nominerad till de där mammabloggarna de talar om i dagarna?

2011-05-04 @ 09:55:32
Postat av: kari

Tänk på att det knappast hade blivit bättre med spegel...

2011-05-04 @ 11:59:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits