Nikon!

 

Jag har äntligen fixat så att jag kan visa riktiga kamerabilder! Woho! Nu slipper ni alla hipstamaticbilder, för er som inte gillar sådana. Själv älskar jag dem fortfarande men tänker att Bellan eventuellt också vill ha riktiga kamerabilder på sig själv när hon blir stor. Allt som krävdes var alltså att jag skulle sätta i sladden från kameran in i datorn, sen löste det sig av sig självt. Heheee. Närå, jag är superhaj på datorer, inga konstigheter. Not. Bilden är för övrigt tagen när Bellan är 11 dagar gammal.

 

Helgen har spenderats i Edenryd, Valje och Simrishamn men framförallt på vägen. Mycket bilåkande blir det. Och bilklättrande då jag titt som tätt måste krångla mig bak till ungarna för att ta hand om diverse amningar och bilsjukekräkande. Men en trevlig helg, det var det. Får vi göra om. Minus kräket tack.

 

Nu: dusch, amning och bokläsning. Imorgon: fotografering!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits