Plaskisen!

 

Idag upptäckte vi att plaskdammen i Folkets park har öppnat för säsongen! Sicken lycka! Jag har längtat hela vintern och slet av Set kläderna för att han skulle få bada. Han stod naken endast iklädd gåshud i ca en sekund innan han å det bestämdaste skulle ha kläderna på sig igen. Fail. Jennie, Ebbe och Franken dök upp och Ebbe kastade sig i vattnet direkt. Han är en modig filur. Sen fick de glass. Set var blyg men Ebbe satte sig bredvid och var en kompis ändå. Värsta snälla barnet, Ebbe. Söt är han också. Set mjuknade lite efter ett tag men det krävs nog några träffar till innan han går loss helt.

 

Imorgon är det planeringsdag på förskolan så då får vi hitta på något spännande äventyr själva. Förslag någon?

 

Uppdat: This just in! Erik småtvingade henne men nu jävlar sitter den där! Whoza!

 


Kommentarer:
Postat av: Bea

Kunde jag så skulle jag bjuda med Set till Johns babysim imorgon: DÄR är det varmt i vattnet! Annars tror jag att John gärna hänger med till plaskisen nån gång, han gillar vatten och han har ett inbyggt skyddande, värmande lager under huden.. :)

Ps. De är fasligt fina där de sitter, pojkarna.

Postat av: Anonym

Haha, heja Erik och Bellisen.

Jo att: ni kan kanske gå till Slottsmuséet (eller vad det heter) och kolla på firrar? Eller till tekniska och leka i den där stora lekbåten?

2011-05-26 @ 22:27:40
Postat av: Bea

Ja, det var alltså jag igen där ovan.

Och nu igen alltså..

Jag ska sluta nu.

Hejdå.

2011-05-26 @ 22:28:35
URL: http://beaware.blogg.se/
Postat av: erika

lekbåten?? ubåten? eller den tacky:a i källaren?

2011-05-26 @ 22:29:44
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: erika

haha just keep'm comin!

2011-05-26 @ 22:30:10
URL: http://erikapik.blogg.se/
Postat av: Bea

Ja, nu fick jag ju en fråga, så...

Den tacky:a i källaren.

Set kanske går mer på lekvänlighet än på vad hans mamma uppfattar som dålig smak...

2011-05-26 @ 22:32:04
URL: http://beaware.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits