klänning!

Moln. Ungefär det finaste som finns.

 

När jag vaknade i morse var min näsa en snorkran och huvudet gjorde alldeles ont. Som om det inte räckte med munblåsor och att Bella är i sin västa separationsångestfas i livet. Det var alltså tvunget att även tillkomma en förkylning just när jag ska till stora staden och gå på bröllop på lördag. Jaja. Jag och Bella var på mammagrupp med babymassage. Trevligt trevligt. Kaj och Sissel passade Set och bjöd honom på en egen väljkaka från kondiset. Lyxen alltså. På kvällen kom Maja och Helena hit på lite skvaller och kaffe, och Maja hade en så fin klänning på sig att jag fick låna den till bröllopet! Haha, extra kul när hon fick gå hem i bara tights och en av mina t-shirtar. Hon är dessutom gravid, så addera en glipa i tröjan. Hoho. Men ack så snällt, tack igen Maja! Nu ska jag bara rota fram några skor och kalasbysser så är jag all set. Göttans.

 

Annars vill jag att något nytt ska hända. Tex att jag får ett jobb bara sådär, eller ett hus. Funderar på att byta bloggportal men då måste jag först skriva ut hela denna bloggen för den ska minsann sparas. Synd att den är så fruktansvärt lång och att jag inte har word på min dator så jag skulle tippa på att det tar nåt år eller så innan det blir av. Kanske ska börja träna lite istället och försöka bli av med denna 7månadersmagen en gång för alla? Hm.. orka..?


Kommentarer:
Postat av: Martina

Jaaa byt bloggportaaal! Går det inte exportera bloggen i blogg.se ? I låts säga xml eller vad det heter?

Postat av: mirijam

Jag säger som Martina. Vet att det på blogspot finns en knapp som säger "exportera annan blogg" eller nåt sånt. Och jag läser en blogg som byter portal



hela

jävla

tiden



och då är det gamla kvar. Du kanske kan fråga http://fins.blogg.se/henne?



Så kanske jag äntligen kan lägga in dig i min feed?

2011-09-07 @ 13:30:19
URL: http://mirijam.blogspot.com
Postat av: mirijam

Obs, menade såklart IMPORTERA, hur skulle det annars se ut?

2011-09-07 @ 13:31:44
URL: http://mirijam.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits