helgens aktiviteter

Jag var på företagsfest i fredags, jag och Erik dvs för att vi är ett av de där dorky paren som skulle kunna vara med i fackets medlemstidning i den trevliga artikeln om sådana som träffas på jobbet. Nå, vi var på julfest på Hipp. Och sattan vad kul det var, jag har aldrig varit på något sådant innan i mitt liv, men nu önskar jag att man hade företagsfest flera gånger om året. Inga skandaler blev det, iallafall inte som förra året när en tjej söps så hårt under bordet att hon hade hjärtstillestånd i ambulansen.. Men man fick både mat, efterrätt med kaffe + öl och sprit gratis! Woho! Så fick man se de man vanligtvis ser i arbertskläder i civila vanliga festkläder. Roligt var när arbetsledaren tog på sig mina glasögon och påstod att han kunde se Erik naken.

Så skulle vi spela glöggbasket igår vilket gick sådär i brutal bakfylla. Glöggen smakade slabbigt slisk och pepparkakorna gjorde mig kass och såg ut som diarrépulver. Roligast var när vi på poäng tretton gick ett varv runt den målade ringen och sjöng sankta lucia.

Sist var det dags för syskonmiddag hos Kari som fyllde 27 häromdagen. Kaj drack typ sju öl medan vi andra fick i oss typ två glas vin. Alkis. Men det var nice, syskonsnack är riktigt kul för det mesta. Kanske var det nog tur att Kari inte äger någon gitarr..

Shit detta blev tråkigt. Bara för att Erik och Olof sitter och hänger över mig och vill ha datorn. Inte mitt fel. Ajööö

Kommentarer:
Postat av: karin

Går det bra med kärleksboendet?
Det måste kännas bra att lämna det förfallande bygget. Drömde inatt om att det regnade in överallt i vår lägenhet. Känns inte fullt så otroligt som det borde vara.

2005-12-06 @ 22:19:00
Postat av: AL

Tack för titten och fikastunden idag! det var synnerligen trevligt, mera sånt!

Karin! det är fan inte alla som har en lampa hängandes på trekvart och ett så stort och ruttet hål i taket. ni borde va stolta, haha! :)

2005-12-06 @ 22:51:42
Postat av: karin

hmmm.. jaaa.. det är ju lite kontinentalt sådär.

2005-12-07 @ 12:21:18
Postat av: eböne

kärleksboendet kommer inte att starta förrän på söndag! (nä, jag har absOLut ingen ångest!!!!)

2005-12-07 @ 20:11:21
Postat av: AL

(jag är lätt intoxikerad)

fan erikapik! det där kärleksboendet du pratar om, det är ju det alla vill ha innerst inne! (jag iaf!) :)

det kommer att bli super, jag lovar!

2005-12-08 @ 00:03:01
Postat av: Martina the great

Al din mes haha! Idag ska jag tvätta ca 2 miljader skitiga kallingar.. Kärleksboendets mörka baksida (ha..ha..ha)

2005-12-09 @ 09:13:31
Postat av: baccarat

Before turn glimmer free baccarat case wheel spending jacks pay!

2006-08-05 @ 23:25:04
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

Shall punto up fishhooks online baccarat offers.

2006-08-05 @ 23:26:19
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

In fact bet blind hole backgammon?

Postat av: backgammon

Offer small greek fast free backgammon company pair cycle split pot!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits