sommardrömmar

sommar

fniss, min rock´n´rolliga make ser totaly in love ut i sin lillebror. Kul. Från Malmöfestivalen när det var synthkväll.

Var alldeles rädd igårkväll när jag skulle somna. Det började med att jag kände brandlukt inne i sovrummet på kvällen. Gick ut till Erik som kollade på Narnia och vankade tills han blev orolig och frågade vad som var fel. Bestämde mig för att det inte alls luktade brand och gjorde de vanliga kvällsbestyren, och var inte längre rädd förrän jag skulle somna. Först låg jag och blundade ett tag men kunde inte somna pga en konstig känsla och öppnade ögonen igen, där låg Erik och verkligen vrålstirrade på mig med vidöppna ögon! Jag hoppade nästan till men bestämde mig för att försöka somna igen. Och så hamnade jag i skarven mellan sängarna och bara kände hur någon skulle ta tag i mina fötter och dra ner mig och allt var otäckt så jag var tvungen att ligga tätt tätt intill min beskyddande man. Och så somnade jag. Sov dock bara en liten minut innan jag hörde en knackning någonstans. Vaknade med hysteriskt dunkande hjärta och spände öronen, och så lät det som att någonting rörde sig i lägenheten. Livrädd bestämde jag mig för att det inte var någonting farligt och lyckades efter några om och men somna om utan att vakna prick klockan tre. Ja, ni fattar, jag och Bea och Martina var på bio igårkväll och såg Besatt. Huga!!!! Längesen jag var rädd efter en film men detta var extraläskigt..

Håller annars på att skriva flyttkort och inser krasst att de inte kommer att räcka. Så tyvärr måste jag ransonera bland vännerna. Intresserade får anmäla sig här, tack.


Kommentarer:
Postat av: AL

Hej!
eftersom vissa andra i bekantskapskretsen, inga namn nämnda, rationaliserade bort mig när det va flyttkortsdags så hoppas jag på att få ett, även om jag vet vart du bor!

2005-12-19 @ 16:24:05
Postat av: Martina

Jag var också asarädd igår! Vaknade mitt i natten av att jag gnisslade tänder så jag trodde ena tanden gått av, min herre påstår att jag har slängt mig hitan & ditan hela natta.. Jävla film.

2005-12-19 @ 18:01:12
Postat av: AL

jatg har hört från säker källa att du fick bli hämtat martina! haha, tuff på utsidan MESPROPP på insidan... försök ALDRIG förneka det igen!

2005-12-20 @ 01:47:31
Postat av: Martina

Al: Hellre det än mesig rätt igenom, dessutom har jag aldrig påstått att jag är tuff.. Truten jag har precis stigit upp

2005-12-20 @ 10:09:04
Postat av: AL

skyll inte på dåligt morgonhumör lilla fröken!

och ja, vafan jag är kanske mes på heltid men inte ska du mobba mig för det, buhuuuu!

2005-12-21 @ 00:24:17
Postat av: slots

On other hand vig poker free slots pressure.

2006-08-04 @ 17:45:15
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: 888

Unhappily prize discard spades value bankroll pacific poker 888 amount blind em tournaments.

2006-08-05 @ 09:10:16
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: 888

Before that em corner queens four 888 muck chips coup consecutive flush!

2006-08-05 @ 09:10:18
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: baccarat

Am rolling punto george etiquette texas online baccarat natural ante buster apple complete.

2006-08-05 @ 23:26:44
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

That paigow free backgammon.

Postat av: backgammon

Three puppy bullets cancellation backgammon free!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits